עבודות גמר- בעידן המודרני

אם בעבר עבודות גמר היו מספר מהלכים פשוטים יחסית, היום הדברים אינם כך. כל מערכות התשתית במבנה הפכו למורכבות הרבה יותר, כמו מערכת החשמל או מיזוג האויר. היום ישנה הקפדה על מתן מענה מספק לשוהים במקום, פעולה הדורשת תכנון מוקפד על ידי מתכנני החלל וגם ביצוע מוקפד ביותר של התכניות או הדרישות. אנו באלרם פרויקטים אמונים על החלק של הביצוע ואנו דואגים לעשות זאת בצורה דיקנית, יסודית וללא פשרות.

גבס- מגוון אפשרויות בחומר אחד

פעם הכרנו אותו בעיקר בתור מאחה שברים בידיים וברגליים, אבל לגבס מגוון רחב של תפקידים בתחום הבניה ועבודות הגימור. הגבס משמש הן למטרות פונקציונליות והן למטרות דקורטיביות. העידן בו אנו חיים הוא עידן דינמי מאוד בו דברים משתנים במהירות וצריך להתאים את החלל בו אנו נמצאים- חלל מסחרי, תעשייתי או פרטי לצרכים המשתנים. הגבס הוא החומר האידיאלי לכך. חלוקת חלל באמצעות קיר גבס, הוספת נישות גבס, תקרות אקוסטיות מגבס למגוון חללים- כל אלה הם רק חלק מתפקידיו של הגבס בתחום עבודות הגימור בבניה.

ריצוף וחיפוי ממגוון סוגים

גם תחום הריצוף והחיפוי עבר שינויים והתפתחות רבה כך שעבודות גימור היום כוללות ריצוף וחיפוי עם חומרים שונים הדורשים טיפול שונה ועבודה במגוון טכניקות. הבטון כבר מזמן לא משמש רק כחומר  יסוד בבניה המוסתר על ידי טיח וצבע אלא כחומר ריצוף וחיפוי. ככזה הוא גם לא נמצא רק בחללים תעשייתיים ללא דרישות אסתטיות. ישנם חללים מסחריים, משרדים ואפילו בתים פרטיים הבוחרים בבטון כחומר ריצוף וחיפוי, אך אותו בטון עובר טיפול ומקבל מראה מעודן, למשל בטון מוחלק. מעבר לכך ישנם הפרקטים לסוגיהם, וכמובן אריחי גרניט פורצלן או ריצופים וחיפויים מאבן, שיש ועוד.

מערכות תשתיות הדורשות מיומנות רבה

תחום שעבר שינוי רב הוא מערכות התשתיות. מערכת אינסטלציה של חלל, במיוחד חלל גדול כמו קניון או חברה גדולה היא מערכת מורכבת מאוד. כך גם מערכות החשמל ומיזוג האוויר. מערכת אחת נותנת מענה לאזורים שונים בהם הצרכים משתנים: טמפרטורה הנדרשת באזור אחד יכולה להיות שונה מהטמפרטורה באזור אחר. בחללים גדולים ומורכבים מותקנות מערכות חכמות שלא רק תכנונן דורש ידע רב ומיומנות אלא גם ביצוען והתקנתן.

זקוקים למבצע לעבודות גימור ובניה? חברה בעלת ניסיון וידע רב? אנו באלרם פרויקטים עומדים לרשותכם

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן