אלרם פרויקטים- מהנייר ועד המפתח

קשה אולי להאמין, אבל כל מבנה, החל ממפעל גדול ועד מגדל משרדים מתחיל מתכנית המשורטטת על נייר (יותר נכון- על המחשב…). זוהי נקודת ההתחלה של חברות בניה וגימור כמו אלרם פרויקטים. אנחנו מקבלים את הנייר. עובדי החברה מתמחים בתחומים שונים כמו עבודות גבס, חשמל, אינסטלציה או מערכות מיזוג אויר. בשיתוף פעולה מלא בין הצוותים השונים אנו הופכים את הנייר למבנה שלם בעל חללים שונים: מסחרים, תעשייתיים, משרדים או חללי מגורים. נכון, זה לגמרי נשמע כמו פלא, אך זה לא פלא אלא שילוב של  מקצועיות, יסודיות, שיתוף פעולה  והרבה סבלנות…

להתחיל בעבודות הריסה ופינוי מוקפדות

ישנם מבנים המתחילים באזור פנוי מכל חפץ, וישנן עבודות שמתחילות בהריסה של מבנה קודם, קיר  או חומה שרק לאחר פינויים הבניה אפשרית. אנו מבצעים קודם כל עבודות הריסה ופינוי על מנת שיהיה ניתן להתחיל בבניה. אם במשחקי ילדים אנו רגילים שעל מנת לבנות צריך להשקיע הרבה מאוד זמן וחשיבה ואילו כדי להרוס מספיקה שניה אחת, במציאות הדברים אינם כך. לכל חומר יש את צורת ההריסה המתאימה לו, ולאחר ההריסה יש לפנות באופן קפדני את כל ההריסות על מנת שיהיה ניתן להתחיל בבניה בטוחה

לאחר השלד נבנה הגוף

לאחר הבניה הראשונית של שלד המבנים אנו נכנסים לתמונה עם כל הקשור לעבודות גימור: עבודות גבס, ריצוף וחיפויים, עבודות אלומיניום, התקנת מערכות אינסטלציה, חשמל ומיזוג אויר, טיח וצביעה וגם עבודות הקשורות לדקורציה כמו קרניזים, הלבשות, עמודים רומיים- הכל לקבלת חלל מושלם הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה אסתטית. אנו מבצעים את עבודות הגימור בכל סוג של חלל ובפרויקטים בכל סדר גודל. החברה כוללת צוותים גדולים בכל תחום כך שאנו יכולים לעמוד בפרויקט בכל סדר גודל וחשוב מכך: לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו מראש. עמידה בלוחות זמנים הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מעבודתנו.

כשפונקציונליות ואסתטיקה נפגשים

כפי שניתן לראות בכותרת, אנו מבצעים את כל הפעולות הנדרשות על מנת להפוך תכנית משורטטת לחלל בנוי. מלבד עבודות השלד במבנה אנו מבצעים הכל. על עבודות הבניה לסוגיהן וגם על עבודות ההריסה והפינוי ישנו פיקוח מלא משל מנהל עבודה כך שמלבד יסודיות ואחריות העובדים עצמם ישנו גם פיקוח חיצוני מלא.

אתם אדריכלים  או בעלי חברה שרוצים להפוך את תכנית המבנה משרטוט  למציאות? אנו בחברת אלרם פרויקטים מבצעים כל תכנון בצורה המדויקת ביותר ונעמוד לרשותכם לכל פרויקט.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן